Powrót
Porsche 996 Turbo S Cabrio Limited 1 of 963 only 28900 km LIKE NEW collecting car

Parametry techniczne
Marka Porsche
Model 996 Turbo S Cabrio
Rok produkcji 2004
Przebieg 28 900 km
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd na wszystkie koła
Paliwo Benzyna
Pojemność 3600 cm3
Konie mechaniczne 450
Kolor Black metalic
Cena sprzedaży 119 996,00 €
  • ABS
  • Alcantara
  • Centralny zamek z pilotem
  • Czujnik światła
  • Czujniki parkowania
  • Elektryczna regulacja siedzeń
  • Elektryczne lusterka
  • Elektryczne szyby
  • ESP
  • Felgi aluminiowe
  • Kamera cofania
  • Klimatyzacja
  • Komputer pokładowy
  • Kontrola trakcji
  • Nawigacja
  • Odtwarzacz CD
  • Pełna skóra
  • Podgrzewane fotele
  • Poduszki powietrzne
  • Reflektory ksenonowe
  • Sportowe fotele
  • Światła przeciwmgielne
  • Tempomat
  • Wspomaganie kierownicy

W naszej ofercie kultowe Porsche 996 Turbo S Cabrio  zakupione 5 lat temu na aukcji w Japonii w bardzo dobrym stanie technicznym i optycznym .

Następnie trafiło do garażu naszego klienta z przebiegiem 25900 km i od tamtej pory regularnie serwisowany w Porsche Centrum Wrocław .
Dodatkowo całe auto oklejone bezbarwną folią ochronną PPF więc stan wizualny nie odbiega od nowego .

Oryginalny ,  udokumentowany przebieg tylko 25900 km !!!
Bezwypadkowy !

Wyprodukowano zaledwie 963 egzemplarze Porsche 996 Turbo S Cabriolet.
Łącznie wyprodukowano 1563 egzemplarze modelu 996 Turbo S, w tym 600 coupé i 963 kabriolety.

Łączna produkcja modelu 996 Turbo S: 1563
Liczba egzemplarzy 996 Turbo S Cabriolet: 963
Liczba egzemplarzy 996 Turbo S Coupé: 600

  • Wersja silnika X50: Model Turbo S otrzymał w standardzie pakiet X50, który zwiększał moc silnika w stosunku do standardowej wersji Turbo. Obejmował on większe turbosprężarki K24, ulepszone intercoolery oraz zmodyfikowany układ wydechowy i sterownik silnika.
  • Hamulce ceramiczne PCCB: Dodatkowym standardowym wyposażeniem w modelu Turbo S były ceramiczne hamulce Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB), które wcześniej były opcją.
  • Podwozie: Wersja Turbo S wykorzystywała szersze nadwozie oraz zawieszenie i układ hamulcowy z modelu Turbo.
  • Silnik Mezgera: Sześciocylindrowy, podwójnie turbodoładowany silnik typu bokser o pojemności 3,6 litra w wersjach Turbo i GT3/GT2 bazuje na innej, znacznie trwalszej konstrukcji bloku (tzw. Mezgera) niż standardowe wersje Carrery, które borykały się z problemami z łożyskiem wałka pośredniego (IMS).

Więcej informacji udzielę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Serdecznie polecamy i zapraszamy.

Auto dostępne u nas na miejscu w Krapkowicach .

+48 606 502 793   kimbex@kimbex.pl

WAŻNE : Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach.

Dlaczego auto z Japonii?
Dlatego że:

Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają .
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.

DLATEGO też preferujemy kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.

Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem :)
ZAPRASZAMY

Wszystkie nasze samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX Dream Cars są naszą własnością i nie są to auta komisowe.

Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupujemy ciekawe auta za gotówkę.