| Marka | Porsche | 
| Model | 996 Turbo S Cabrio | 
| Rok produkcji | 2004 | 
| Przebieg | 28 900 km | 
| Skrzynia biegów | Automatyczna | 
| Napęd | na wszystkie koła | 
| Paliwo | Benzyna | 
| Pojemność | 3600 cm3 | 
| Konie mechaniczne | 450 | 
| Kolor | Black metalic | 
| Cena sprzedaży | 119 996,00 € | 
- ABS
- Alcantara
- Centralny zamek z pilotem
- Czujnik światła
- Czujniki parkowania
- Elektryczna regulacja siedzeń
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- ESP
- Felgi aluminiowe
- Kamera cofania
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Nawigacja
- Odtwarzacz CD
- Pełna skóra
- Podgrzewane fotele
- Poduszki powietrzne
- Reflektory ksenonowe
- Sportowe fotele
- Światła przeciwmgielne
- Tempomat
- Wspomaganie kierownicy
W naszej ofercie kultowe Porsche 996 Turbo S Cabrio zakupione 5 lat temu na aukcji w Japonii w bardzo dobrym stanie technicznym i optycznym .
Następnie trafiło do garażu naszego klienta z przebiegiem 25900 km i od tamtej pory regularnie serwisowany w Porsche Centrum Wrocław .
Dodatkowo całe auto oklejone bezbarwną folią ochronną PPF więc stan wizualny nie odbiega od nowego .
Oryginalny ,  udokumentowany przebieg tylko 25900 km !!!
Bezwypadkowy !
Wyprodukowano zaledwie 963 egzemplarze Porsche 996 Turbo S Cabriolet.
Łącznie wyprodukowano 1563 egzemplarze modelu 996 Turbo S, w tym 600 coupé i 963 kabriolety.
Łączna produkcja modelu 996 Turbo S: 1563
Liczba egzemplarzy 996 Turbo S Cabriolet: 963
Liczba egzemplarzy 996 Turbo S Coupé: 600
- Wersja silnika X50: Model Turbo S otrzymał w standardzie pakiet X50, który zwiększał moc silnika w stosunku do standardowej wersji Turbo. Obejmował on większe turbosprężarki K24, ulepszone intercoolery oraz zmodyfikowany układ wydechowy i sterownik silnika.
- Hamulce ceramiczne PCCB: Dodatkowym standardowym wyposażeniem w modelu Turbo S były ceramiczne hamulce Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB), które wcześniej były opcją.
- Podwozie: Wersja Turbo S wykorzystywała szersze nadwozie oraz zawieszenie i układ hamulcowy z modelu Turbo.
- Silnik Mezgera: Sześciocylindrowy, podwójnie turbodoładowany silnik typu bokser o pojemności 3,6 litra w wersjach Turbo i GT3/GT2 bazuje na innej, znacznie trwalszej konstrukcji bloku (tzw. Mezgera) niż standardowe wersje Carrery, które borykały się z problemami z łożyskiem wałka pośredniego (IMS).
Więcej informacji udzielę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Serdecznie polecamy i zapraszamy.
Auto dostępne u nas na miejscu w Krapkowicach .
+48 606 502 793 kimbex@kimbex.pl
WAŻNE : Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach.
Dlaczego auto z Japonii?
Dlatego że:
Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają .
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.
DLATEGO też preferujemy kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.
Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem 
ZAPRASZAMY
Wszystkie nasze samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX Dream Cars są naszą własnością i nie są to auta komisowe.
Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupujemy ciekawe auta za gotówkę.